Maak aansprekende projecten tot uw beste visitekaartje

Ook u hebt projecten/ diensten waar u vol trots op terugkijkt en graag bij opdrachtgevers onder de aandacht wilt brengen. Opdrachten waar qua moeilijkheidsgraad een bijzonder uitdaging in zat; of qua uitvoering, vakkennis, logistiek of een project dat zoveel bekendheid genoot dat het een grote eer was daaraan te mogen meewerken. Koester die projecten en maak ze tot u visitekaartjes.

Zoals u er achteraf vol trots over praat, zo is het zeer interessant die projecten in woord en beeld vast te leggen en interviews te maken met opdrachtgevers, aannemers, architecten of andere betrokken partijen, om deze reportages vervolgens in te zetten als krachtige marketingtools.

Een projectreportage zegt meer dan welk eigen verhaal ook. Zeker wanneer deze reportage wordt versterkt met reacties/interviews met opdrachtgevers en andere betrokken partijen. Laat zien wat u kunt, laat anderen vertellen hoe goed u bent. Daarom benut gerealiseerde projecten en toegepaste producten als krachtige marketingtools.

Deze projectreportages zijn breed inzetbaar. Van publicaties in vakbladen, tot social media, website, maar zeker ook als bijsluiter bij offertes, etc.